Το poulatakefalonias.gr ταξίδεψε με το Speedrunner III και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του…

0
70
Περιεχόμενο μη διαθέσιμο.
Παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies πατώντας Αποδοχή στο πλαίσιο

H επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη και η δρομολόγηση του Speedrunner III είναι ασφαλώς ένα σημαντικό γεγονός για τη μικρή μας κοινωνία. Βγάζει ουσιαστικά τη βόρεια Κεφαλλονιά από την πολύμηνη απομόνωση και δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην τοπική οικονομία, ανεξάρτητα αν αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό.

Το poulatakefalonias.gr δεν έλαβε και δεν προτίθεται να λάβει μέρος στο δημόσιο διάλογο που έχει ανοίξει αναφορικά με τη διάρκεια ή το κόστος του ταξιδιού ή ακόμη και με τη βιωσιμότητα ή μη της γραμμής. Ο καθένας εξάλλου έχει την προσωπική του άποψη, ενώ διαχειρίζεται το χρόνο και την τσέπη του κατά το δοκούν.

Αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει είναι να διαθέτει η περιοχή και το νησί μας τις συγκοινωνίες που τους αξίζουν. Ήτοι, συχνά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου με γρήγορα και ασφαλή πλοία και συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στα νερά μας. Εξάλλου ο ανταγωνισμός σε μια ελεύθερη και ανοιχτή οικονομία, μόνο θετικά μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος κατοίκων και επισκεπτών.

Το Speedrunner III λοιπόν ξεκίνησε τα δρομολόγιά του την Παρασκευή και το poulatakefalonias.gr ταξίδεψε σήμερα Μεγάλη Τετάρτη μαζί του ώστε να σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του…

Πρόκειται για ένα κλειστού τύπου ταχύπλοο που αναπτύσσει ταχύτητα 33 κόμβων την ώρα, η οποία μπορεί να φτάσει και τους 38 κόμβους. Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Fincantieri της Ιταλίας το 1999, έχει μήκος 100,4 μέτρα, πλάτος 17 μέτρα και βύθισμα 4,60 μέτρα. Καταστρώματα ή άλλους εξωτερικούς χώρους το πλοίο δεν διαθέτει, είναι όμως πολύ φωτεινό λόγω των μεγάλων παραθύρων σε όλο το μήκος του, ενώ διαθέτει και τρία αρκετά ενημερωμένα μπαρ.

 

Έχει δυνατότητα μεταφοράς 800 επιβατών σε 2 επίπεδα με κυρίως αεροπορικού τύπου καθίσματα στα οποία μας κατεύθυνε το πολύ ευγενικό προσωπικό. Τα δε δύο επιπέδων γκαράζ του πλοίου έχουν μεταφορική ικανότητα 170 οχημάτων. Σαλόνια δεν διαθέτει, υπάρχουν όμως σε αρκετά σημεία τραπέζια, κυρίως στο πίσω μέρος του πλοίου και στη διακεκριμένη θέση.

 

 Το Speedrunner ξεκίνησε από το λιμάνι της Πάτρας στις 12:10 και είχε αρκετό κόσμο για την ημέρα, με τρία λεωφορεία του ΚΤΕΛ και μεγάλο αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές για ταξίδι, οπότε δεν αισθάνθηκαμε το παραμικρό κούνημα, αν και πληροφορηθήκαμε ότι διαθέτει υδραυλικό σύστημα T- foil με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή ευστάθεια.

Το πλοίο επιτάχυνε μόλις βγήκε από το λιμάνι της Πάτρας και μείωσε την ταχύτητά του στο ύψος της Αντίσαμου. Έδεσε στη Σάμη ακριβώς στις 14:00 μετά δηλαδή από μία ώρα και 50 λεπτά και μέχρι τις 14:15 είχαν αποβιβαστεί όλοι οι επιβάτες και τα οχήματα.

Με την επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα – Σάμη, της ιστορικής και κύριας για δεκαετίες γραμμής του νησιού, ολοκληρώνεται ένα συγκοινωνιακό παζλ που δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να έρθει στην Κεφαλλονιά από τρία λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας καθιστώντας με αυτόν τον τρόπο το νησί μας ευκολο προσβάσιμο για όλους προορισμό. Πόσο μάλλον όταν βάσει των σχετικών εξαγγελιών, τόσο η Εθνική Οδός Κορίνθου – Πατρών, όσο και η Ιονία Οδός θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα του 2017 δίνοντας τέλος στην απίστευτη ταλαιπωρία των οδηγών και μειώνοντας την απόσταση της Κεφαλλονιάς από τα μεγάλα αστικά κέντρα της νότιας και βόρειας Ελλάδας. Κάτι που ασφαλώς θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε τουριστικά και όχι μόνο.

 Πηγή: www.poulatakefalonias.gr

Περιεχόμενο μη διαθέσιμο.
Παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies πατώντας Αποδοχή στο πλαίσιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.